fredag 1 juni 2012

UTMANING :)

iallafall för mig! jag hakade på denna UTMANING :) man ska alltså göra så många riktiga armhävningar i följd man orkar varje dag tills den trettionde juni! meningen är att man ska kunna göra fler å fler å fler å fler... i kommentarsfältet varierade det kraftigt hur många man orkade. någon kunde gör TRETTIO stycken tror jag. sen sjönk statistiken dramatiskt när jag flikade in att jag kan ynka EN! haha :) men tack och lov kom det några ynklingar till efter mig så jag var inte ensam och svag ;)

eftersom jag alltid HATAT att göra armhävningar och alltid varit så otroligt urkass på att göra dem så tänkte jag ge det ett riktigt försök!  kom precis på att klockan är efter tolv och att jag har glömt att ge det ett "riktigt" försök idag... så bra gick det!

tycker att mycket har gått åt pipsvängen idag faktiskt! megastress på morgonen, har tappat min älskade iPhone TRE gånger i golvet (man kan ju undra om jag vill framkalla hjärtsnörp), har SPILLT ersättning överallt och varit totalt allmänt superklumpig! jo pajade min 59.90 :- solglasögon från indiska oxå när jag fällde ihop vagnen eftersom dem låg UNDER vagnen!

dags för den här trötta mamman att sova! NATTI!



3 kommentarer:

  1. Nu får du allt vara lite positiv. :-) Jag tänker så här med utmaningar, ops jag missade i går då kör jag dubbelt idag. Så har det varit med alla utmaningar som jag har hittat. Men det var inte kul när jag skulle köra 25+26 burpees för att jag hade slarvat ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var Jolie som skrev, by the way ;-)

      Radera
    2. Haha nä 25+ 26 burpees låter vidrigt! För mig handlar det ju om att göra TVÅ armhävningar ist för en idag ;) Ska tänka som du! Kram!

      Radera