söndag 5 augusti 2012

träningstokiga therese?

senaste numret av mama landade i min brevlåda häromdagen. mest p.g.a att jag nappade på ngt fenomenalt bra erbjudande och fick säkert ngt som ligger och samlar damm någonstans! minns inte ens vad det var... varenda gång tänker jag att jag ska säga upp prenumationen asap... men detta glöms ju ALLTID bort! så det slutar med att det trillar in lite tidningar och räkningar då och då... tidningarna hinner jag knappt läsa och räkningarna tappas bort... (det finns en anledning till att jag har autogiro och e-faktura på nästan allt...)

men nu förstår ni så jobbar jag ju natt och IBLAND hinner man bläddra i en tidning! så igår natt följde alltså senaste numret av mama med till jobbet i hopp om att bli läst :) och döm av min förvåning när jag hittade en artikel om mig själv i den :) nåväl, inte riktigt kanske. men jag fick mig ett gott skratt! dem beskrev olika mamma-roller och en av dem är "träningstokiga therese" som powerwalkade bort sina gravidkilon på väg hem från bb ;) ni förstår det roliga va?

nu har jag förvisso varit riktigt duktig med träningen och sprungit 5 km i måndags, 3,5 km i tisdags och 3,5 km i går :) så lite hurtbulle har jag allt blivit!

har t.o.m köpt ett par löpartights från rönisch som håller in lår och rumpa så att allt inte skakar så jädra mkt - perfekt :) så ingen risk för jordbävning i karlstad-området numera alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar